Město duchů / Tunel kostí / Most duší

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 601 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Město duchů / Tunel kostí / Most duší koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
601 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město duchů / Tunel kostí / Most duší koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
760 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město duchů / Tunel kostí / Most duší koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
764 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město duchů / Tunel kostí / Most duší koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
576 Kč
Není skladem

Město duchů / Tunel kostí / Most duší koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
696 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdekoli se objeví duchové, tam se vydá i Cassidy… anebo je to naopak? Od toho dne, co se Cassidy málem utopila (no, ona se vlastně utopila, ale nerada na to vzpomíná), dokáže odtáhnout Závoj, který odděluje živé od mrtvých... a vstoupit do světa duchů. Dokonce její nejlepší kamarád Jacob je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Město duchů / Tunel kostí / Most duší je 679 Kč

Výběr knih autora V.E. Schwab

Zobrazit všechny knihy autora V.E. Schwab
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.