Mezinárodní právo veřejné s kazuistikou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 671 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezinárodní právo veřejné s kazuistikou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
671 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezinárodní právo veřejné s kazuistikou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
600 Kč
Není skladem

Mezinárodní právo veřejné s kazuistikou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
640 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Mezinárodní právo veřejné s kazuistikou - Sladký Pavel;David Vladislav. Učebnice přináší teoretický výklad obohacený příklady z historické i současné mezinárodní praxe. Spojuje obecnou i zvláštní část internacionalistiky v jeden vnitřně provázaný celek a pomáhá tak čtenáři pochopit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezinárodní právo veřejné s kazuistikou je 637 Kč

Výběr knih autorů Vladislav David , Pavel Sladký

Zobrazit všechny knihy autora Vladislav David, Pavel Sladký
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.