Michael Moorcock Library Elric: The Balance Lost Vol.2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 675 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Michael Moorcock Library Elric: The Balance Lost Vol.2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
675 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
With the fate of the multiverse hanging in the balance, Eternal Champions Elric, Corum and Dorian Hawkmoon unite with newcomer eric beck in a climatic batle to save very source of the great balance at the centre of the multiverse.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Chris Roberson

Zobrazit všechny knihy autora Chris Roberson
Výběr knih vydavatele Titan Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titan Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.