Mid Life Less Ordinary

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mid Life Less Ordinary koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Aged 40, Peter Wright ran his first marathon. The fuse was lit and his passion for endurance challenges took him to the world''s most inhospitable environments, raising more than 100k for charity. Then, nearing 50, came the ultimate test: rowing the Atlantic Ocean. This book shows why age is no…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Steve Wright , Wright Peter

Zobrazit všechny knihy autora Steve Wright, Wright Peter
Výběr knih vydavatele Pitch Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pitch Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.