Midnight and Blue

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Midnight and Blue koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Midnight and Blue koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Midnight and Blue koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Midnight and Blue koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Midnight and Blue koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Midnight and Blue koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
569 Kč
Není skladem

Krátký popis
The brand new John Rebus thriller from the iconic Number One bestseller Ian Rankin: one of the must-read books of the year. ''Rebus in jail and better than ever ... Surprising, gripping and witty. Rankin has taken the police procedural and transformed into an epic character study of a man and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Midnight and Blue je 464 Kč

Výběr knih autora Ian Rankin

Zobrazit všechny knihy autora Ian Rankin
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.