Midnight and Blue

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Midnight and Blue koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Midnight and Blue koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
524 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Midnight and Blue koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
John Rebus spent his life as a detective putting Edinburgh's most deadly criminals behind bars. Now, he's joined them...As new allies and old enemies circle, and the days and nights bleed into each other, even the legendary detective struggles to keep his head.That is, until a murder at…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Midnight and Blue je 483 Kč

Výběr knih autora Ian Rankin

Zobrazit všechny knihy autora Ian Rankin
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.