Midnight in the Garden of Good and Evil

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Midnight in the Garden of Good and Evil koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Midnight in the Garden of Good and Evil koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Midnight in the Garden of Good and Evil koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Midnight in the Garden of Good and Evil koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Midnight in the Garden of Good and Evil koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Four years on The New York Times bestseller list Published for the first time in flipback - the new, portable, stylish format that's taken Europe by storm. Genteel society ladies who compare notes on their husbands' suicides. A hilariously foul-mouthed black drag queen. A voodoo priestess who…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Midnight in the Garden of Good and Evil je 322 Kč

Výběr knih autora John Berendt

Zobrazit všechny knihy autora John Berendt
Výběr knih vydavatele Hodder and Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder and Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.