MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 4. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 113 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 4. díl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 4. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 4. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Závěrečný 4.díl, publikace navazuje na AERO č.38,39 a 41 MiG-21F-13 1. - 3.díl. Tento díl se věnuje nasazení této verze letounu MiG-21 u jednotlivých pluků a pilotům létajícím na tomto stroji. Dále dokumentuje katastrofy a nehody stroje v našem letectvu. Číslo má větší rozsah-52stran.Publikace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy MiG-21F-13 v československém vojenském letectvu 4. díl je 117 Kč

Výběr knih autora Miroslav Irra

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Irra
Výběr knih vydavatele Jakab

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jakab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.