Milarepa - Tibetský rošťák (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Milarepa - Tibetský rošťák (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milarepa - Tibetský rošťák (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milarepa - Tibetský rošťák (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato kniha vypravuje příběh plný překvapení... Je to příběh, který zažil na vlastní kůži člověk a lidé ho po staletí znají jako Milarepu. Je to příběh hledání... slz a štěstí, lásky a zklamání, emocí a pochopení, prostě všeho, co přináší i náš každodenní život. Tento román nás zavede do starého…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Milarepa - Tibetský rošťák (Defekt) je 354 Kč

Výběr knih autorů Marcel Vaněk , Radovan Hrabý

Zobrazit všechny knihy autora Marcel Vaněk, Radovan Hrabý
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.