Milionář na cestách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Milionář na cestách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Milionář na cestách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milionář na cestách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Milionář na cestách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milionář na cestách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milionář na cestách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milionář na cestách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Milionář na cestách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Milionář na cestách je spíše cestopisem s lehce načrtnutým příběhem, jehož děj je celkem předvídatelný, ale tím více stojí za přečtení. Román vypráví příběh dvou bratranců, Jeana Taconnata a Marcela Lornanse, kteří cestují lodí z Cette (druhý největší francouzský přístav ležící poblíž…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Milionář na cestách je 197 Kč

Výběr knih autora Jules Verne

Zobrazit všechny knihy autora Jules Verne
Výběr knih vydavatele Edice Knihy Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice Knihy Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.