MIMOdeníky MIMOvěku (neuzavřené letokruhy)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

MIMOdeníky MIMOvěku (neuzavřené letokruhy) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

MIMOdeníky MIMOvěku (neuzavřené letokruhy) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

MIMOdeníky MIMOvěku (neuzavřené letokruhy) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

MIMOdeníky MIMOvěku (neuzavřené letokruhy) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: MIMOdeníky MIMOvěku (neuzavřené letokruhy) - Zogata Jindřich. Vážený čtenáři, vrstvy ladění a neladu textu jsem neosnoval. Jsou určeny mnoha roky různosti. Dává je nutnost vyjádřit, co nelze zapomenout. Prožitý věk. Soubor próz jsem rozdělil do pěti oddílů. Jaké okruhy témat bych…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy MIMOdeníky MIMOvěku (neuzavřené letokruhy) je 276 Kč

Výběr knih autora Jindřich Zogata

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Zogata
Výběr knih vydavatele Sojnek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sojnek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.