Mind the Gap, Dash & Lily

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mind the Gap, Dash & Lily koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Mind the Gap, Dash & Lily koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mind the Gap, Dash & Lily koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Mind the Gap, Dash & Lily koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie pro děti od společnosti Knopf Books for Young Readers.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mind the Gap, Dash & Lily je 252 Kč

Výběr knih autorů David Levithan , Rachel Cohn

Zobrazit všechny knihy autora David Levithan, Rachel Cohn
Výběr knih vydavatele Random House LCC US

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House LCC US
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.