Mindset: Changing The Way You think To Fulfil Your Potential

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 348 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mindset: Changing The Way You think To Fulfil Your Potential koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mindset: Changing The Way You think To Fulfil Your Potential koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
World-renowned Stanford University psychologist Carol Dweck, in decades of research on achievement and success, has discovered atruly groundbreaking idea-the power of our mindset.Dweck explains why it's not just our abilities and talent that bring us success-but whether we approach them with…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mindset: Changing The Way You think To Fulfil Your Potential je 352 Kč

Výběr knih autora Dweck Carol

Zobrazit všechny knihy autora Dweck Carol
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.