MiniPEDIE Do koupele, hrošíku!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

MiniPEDIE Do koupele, hrošíku! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
MiniPEDIE Do koupele, hrošíku! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

MiniPEDIE Do koupele, hrošíku! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

MiniPEDIE Do koupele, hrošíku! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

MiniPEDIE Do koupele, hrošíku! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Co má hrošík nejradši? Dělat salta, pod vodou skotačit." Objevovat svět s tímto leporelem pro nejmenší děti od jednoho roku je tak zábavné! Pevné stránky s pohyblivými prvky procvičí i jemnou motoriku. Stačí jen vložit prstík do správného otvoru a lehce vysunout, zatáhnout nebo otočit a hned…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy MiniPEDIE Do koupele, hrošíku! je 205 Kč

Výběr knih autora Nathalie Choux

Zobrazit všechny knihy autora Nathalie Choux
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.