Dobrou noc, malý svišti!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrou noc, malý svišti! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrou noc, malý svišti! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrou noc, malý svišti! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dobrou noc, malý svišti! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Není skladem

Dobrou noc, malý svišti! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Krátký popis
"V zimním spánku přečká snáz plískavici, sníh i mráz." Objevovat svět s tímto leporelem pro nejmenší děti od jednoho roku je tak zábavné! Pevné stránky s pohyblivými prvky procvičí i jemnou motoriku. Stačí jen vložit prstík do správného otvoru a lehce vysunout, zatáhnout nebo otočit a hned bude…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrou noc, malý svišti! je 200 Kč

Výběr knih autora Nathalie Choux

Zobrazit všechny knihy autora Nathalie Choux
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.