MiniPEDIE Dobrý den, malý dinosaure!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

MiniPEDIE Dobrý den, malý dinosaure! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis

Dinosauřík odvážný samoty se neleká. Ví, že máma už se blíží. Ta je ale veliká! Poznejte příběh o malém dinosaurovi v tomto veršovaném leporelu s milými ilustracemi a pohyblivými prvky. Objevovat svět s tímto leporelem pro nejmenší děti od jednoho roku je tak zábavné! Pevné stránky s…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora Nathalie Choux

Zobrazit všechny knihy autora Nathalie Choux
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.