Ministerstvo zemědělství 1938-1989

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ministerstvo zemědělství 1938-1989 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ministerstvo zemědělství 1938-1989 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ministerstvo zemědělství 1938-1989 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ministerstvo zemědělství 1938-1989 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Není skladem

Ministerstvo zemědělství 1938-1989 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
324 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se zabývá dějinami českého a československého ministerstva zemědělství v letech 1938–1989. Nabízí nový pohled na činnost a působení úřadu v době druhé republiky, nacistické okupace a třetí republiky a přináší první zpracování dějin ministerstva v období komunistické diktatury. Věnuje se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ministerstvo zemědělství 1938-1989 je 334 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro studium totalitních režimů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.