Mirror's Edge (Impostors, Book 3)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mirror's Edge (Impostors, Book 3) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
382 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mirror's Edge (Impostors, Book 3) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mirror's Edge (Impostors, Book 3)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mirror's Edge (Impostors, Book 3) je 350 Kč

Výběr knih autora Scott Westerfeld

Zobrazit všechny knihy autora Scott Westerfeld
Výběr knih vydavatele Scholastic Inc.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic Inc.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.