Misia: Zachráň planétu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Misia: Zachráň planétu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Misia: Zachráň planétu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pomôž chrániť životné prostredieVieš si predstaviť, ako asi vyzerá tvoja planéta z výšky? Modro-biela guľa, ktorá ukrýva znečistený životný priestor, otrávené vody, ropné škvrny na mori, vydrancovanú pôdu, horiace pralesy… Mimozemšťan Qui-Do sa vydá vo svojej kozmickej lodi Zem zachrániť. Spolu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Misia: Zachráň planétu je 282 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Helena Haraštová, Štěpánka Sekaninová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.