Mission: Yozakura Family, Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mission: Yozakura Family, Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Mission: Yozakura Family, Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mission: Yozakura Family, Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Mission: Yozakura Family, Vol. 2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Romance! A crazy, overprotective brother! And...spies?!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mission: Yozakura Family, Vol. 2 je 233 Kč

Výběr knih autora Hitsuji Gondaira

Zobrazit všechny knihy autora Hitsuji Gondaira
Výběr knih vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media, Subs. of Shogakukan Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.