Mistři - Nejvýznamnější romští představitelé klasické hudby a jazzu v Čechách a na Slovensku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mistři - Nejvýznamnější romští představitelé klasické hudby a jazzu v Čechách a na Slovensku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mistři - Nejvýznamnější romští představitelé klasické hudby a jazzu v Čechách a na Slovensku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další kniha z pera Emila Ščuky, zakladatele a ředitele Mezinárodní konzervatoře Praha, nazvaná „Mistři“ představuje téměř encyklopedickým způsobem nejvýznamnější představitele klasické a jazzové hudby z řad Romů v Čechách a na Slovensku. Přečetla jsem si ji skutečně se zájmem a nutno říci, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mistři - Nejvýznamnější romští představitelé klasické hudby a jazzu v Čechách a na Slovensku je 181 Kč

Výběr knih autora Emil Ščuka

Zobrazit všechny knihy autora Emil Ščuka
Výběr knih vydavatele Mezinárodní Konzervatoř Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mezinárodní Konzervatoř Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.