Mlok 2010

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mlok 2010 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mlok 2010 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mlok 2010 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Další ročník soutěže a nová sbírka české sci-fi a fantasy. Pět povídek, pět krátkých povídek, novela a tři mikropovídky… A co letos přináší? Můžete se těšit na lupiče magických artefaktů, živé hračky z kostí a ukrutnou pomstu mučitelům. Připraveni jsou mágové z NKVD, soubor písní a tanců ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mlok 2010 je 194 Kč

Výběr knih autora různí

Zobrazit všechny knihy autora různí
Výběr knih vydavatele Cena Karla Čapka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cena Karla Čapka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.