Mluvící balík

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mluvící balík koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Mluvící balík koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Mluvící balík koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prázdniny v Řecku právě začínají! Penelopka, Petr a Šimon si hrají na pláži, ale náhle se k nim po vlnách přiblíží velký balík, z něhož se ozývají záhadné hlasy... To vzdělaný papoušek Papouš a jeho zpívající pavoučice Dulcibela připluli hledat pomoc pro zemi Mytologii, kterou ovládli krutí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mluvící balík je 300 Kč

Výběr knih autora Gerald Durrell

Zobrazit všechny knihy autora Gerald Durrell
Výběr knih vydavatele Témbr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Témbr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.