Mluvit mlčky - Znaková řeč ve středověkých klášterech, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mluvit mlčky - Znaková řeč ve středověkých klášterech, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mluvit mlčky - Znaková řeč ve středověkých klášterech, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mluvit mlčky - Znaková řeč ve středověkých klášterech, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mluvit mlčky - Znaková řeč ve středověkých klášterech, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Krátký popis
Znaková řeč je důležitý fenomén mnišství, který existuje již tisíc let. Znaky umožňují mnichům sdělit jednoduchou zprávu i ve chvíli, kdy má panovat ticho. Kniha se zaměřuje na benediktinské a cisterciácké kláštery. Vykresluje dějiny znakové řeči od 10. do 15. století a ukazuje, že se znaková…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mluvit mlčky - Znaková řeč ve středověkých klášterech, 2. vydání je 287 Kč

Výběr knih autora Radka Těšínská Lomičková

Zobrazit všechny knihy autora Radka Těšínská Lomičková
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.