Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato publikace je určena dvěma hlavním cílovým skupinám čtenářů. Zvolená forma vysokoškolské učebnice ji předurčuje pro studenty manažerských a ekonomických oborů, kterým umožní racionální zvládnutí odborné problematiky bez takových nároků na předchozí znalosti v matematických disciplínách,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování je 289 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelství Západočeské univerzity
Naše tipy


Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi.Kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky se zabývá pilíři nákupního chování a výkonnosti značek – pilíři na kterých lze vystavět důslednou strategii pro růst značky a efektivnější marketing.Upravené vydání přináší změny v obsahu všech kapitol a jednu kapitolu zcela novou.Tato kniha navždy změní vaše uvažování o marketingu.