Modern Languages Study Guides: Der Besuch der alten Dame

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 443 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Modern Languages Study Guides: Der Besuch der alten Dame koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Literature analysis made easy. Build your students' confidence in their language abilities and help them develop the skills needed to critique their chosen work: putting it into context, understanding the themes and narrative technique, as well as specialist terminology.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Paul Elliott

Zobrazit všechny knihy autora Paul Elliott
Výběr knih vydavatele Hodder Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.