Modrobílá - Osmnáct příběhů, tisíce vzpomínek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Modrobílá - Osmnáct příběhů, tisíce vzpomínek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrobílá - Osmnáct příběhů, tisíce vzpomínek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrobílá - Osmnáct příběhů, tisíce vzpomínek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrobílá - Osmnáct příběhů, tisíce vzpomínek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Modrobílá - Osmnáct příběhů, tisíce vzpomínek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Osmnáct příběhů nejslavnějších plzeňských hokejistů poslední doby. V knize najdete rozhovory s Markem Sýkorou, Josefem Řezníčkem, Petrem Kořínkem, Pavlem Vostřákem, Josefem Strakou, Davidem Pospíšilem, Tomášem Divíškem, Rudolfem Pejcharem, Marianem Jelínkem, Jiřím Hanzlíkem, Michalem Strakou,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Modrobílá - Osmnáct příběhů, tisíce vzpomínek je 173 Kč

Výběr knih vydavatele eSports.cz

Zobrazit všechny knihy vydavatele eSports.cz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.