Moje blikající zvuková knížka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje blikající zvuková knížka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje blikající zvuková knížka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rušné město je plné nejrůznějších zvuků. Brzy ráno vyjíždí do ulic zametač, který si hravě poradí s nepořádkem. Poslechni si motorkáře, který zastavil u přechodu pro chodce, a tramvaj odjíždějící ze zastávky. Projdi se po ulici, rozhlédni se u přechodu a podívej se na dopravní nehodu. V knize…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.