Moje dokonalá fit jídla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje dokonalá fit jídla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Moje dokonalá fit jídla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem

Moje dokonalá fit jídla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje dokonalá fit jídla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje dokonalá fit jídla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje dokonalá fit jídla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Gordon Ramsay v úvodu knihy říká, že být zdravý pro něj znamená chutně se stravovat a cvičit. Zdravá strava skutečně nemusí být nudná! „Tohle jsou moje spolehlivé recepty pro chvíle, kdy se chci doma dobře najíst, a upřímně doufám, že vám budou inspirací, abyste vařením dosáhli lepšího zdraví,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje dokonalá fit jídla je 390 Kč

Výběr knih autora Gordon Ramsay

Zobrazit všechny knihy autora Gordon Ramsay
Výběr knih vydavatele Slovart CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.