Moje první kniha o počítání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje první kniha o počítání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje první kniha o počítání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje první kniha o počítání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje první kniha o počítání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Moje první kniha o počítání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Víš, jak jdou čísla za sebou? Dokážeš porovnat dvojice čísel? Spočítáš knoflíky na košilích a pak spočítáš, kolik jich chybí? Chceš se naučit počítat do dvaceti? Jistě to pro tebe bude hračka. Víš, které číslo označuje nic, tedy žádné množství? Zkusíš také odčítání? A co počítání od 20 k nule?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje první kniha o počítání je 162 Kč

Výběr knih autora Chiara Piroddi

Zobrazit všechny knihy autora Chiara Piroddi
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.