Moje zabijácká dovolená

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moje zabijácká dovolená koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moje zabijácká dovolená koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Měla to být odpočinková dovolená na sluncem zalitém poloostrově Cape Cod. Jenom Taylor a její bratr. Nález mrtvého těla v domku, který si pronajali, ale jejich plány na opalování zhatí. Přijíždí drsný soukromý detektiv, aby dopadl vraha, a odmítá uvěřit, že mu Taylor může s vyšetřováním pomoct,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moje zabijácká dovolená je 348 Kč

Výběr knih autora Tessa Bailey

Zobrazit všechny knihy autora Tessa Bailey
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.