Money

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Money koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Money koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Money koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Není skladem

Money koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie od společnosti Alma Books.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Money je 275 Kč

Výběr knih autora Émile Zola

Zobrazit všechny knihy autora Émile Zola
Výběr knih vydavatele Alma Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alma Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.