Monsterholic, Vol. 1 (novel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 414 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Monsterholic, Vol. 1 (novel) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This is the Masked Ballroom: a place where people revert to beasts, let go of reason, and revel in freedom and anonymity. Here, with the help of a “monster supplement,” anyone can transform into beasts and do as they please. ItÂ’s the only “government-approved slum,” where people can forget…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Ghost Mikawa , Jennifer Ward , Rag Miwano

Zobrazit všechny knihy autora Ghost Mikawa, Jennifer Ward, Rag Miwano
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.