Morávkova zpověď - Věřím v Boha a ve své pistole

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 421 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Morávkova zpověď - Věřím v Boha a ve své pistole koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morávkova zpověď - Věřím v Boha a ve své pistole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morávkova zpověď - Věřím v Boha a ve své pistole koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morávkova zpověď - Věřím v Boha a ve své pistole koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
434 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh známého odbojáře Václava Morávka, úhlavního nepřítele pražského Gestapa a jednoho z vůbec nehledanějších mužů Němci obsazené Evropy, je zde zachycený ve strhujícím vyprávění. Celá slavná story zde nekončí, jak by někdo čekal, smrtí hlavního hrdiny, ale pokračuje až do konce padesátých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Morávkova zpověď - Věřím v Boha a ve své pistole je 428 Kč

Výběr knih autora Pavel Černý

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Černý
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.