Morče - Roztomilý a vitální společník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Morče - Roztomilý a vitální společník koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morče - Roztomilý a vitální společník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morče - Roztomilý a vitální společník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morče - Roztomilý a vitální společník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
125 Kč
Není skladem

Morče - Roztomilý a vitální společník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdo si myslí, že morčata jsou milá ale nudná, ten se mýlí. Ráda se vydávají na objevitelské cesty a rychle se učí. Mimoto milují společnost. Morčata se projevují jako opravdoví „žvanilové“, kteří mezi sebou neustále udržují kontakt pištěním a bubláním. Vpříručce dobrých rad najdete všechno, co…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Morče - Roztomilý a vitální společník je 130 Kč

Výběr knih autora Immanuel Birmelin

Zobrazit všechny knihy autora Immanuel Birmelin
Výběr knih vydavatele Vašut

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vašut
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.