More! 4 Testbuilder CD-ROM/Audio CD, 2nd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

More! 4 Testbuilder CD-ROM/Audio CD, 2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
607 Kč
Není skladem

Krátký popis
MORE! Second edition is a four-level English course from highly respected authors that inspires young teenagers to learn. The Testbuilder CD-ROM/Audio CD Level 4 helps you assess your students' progress with unit tests, skills and revision tests. It prev

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy More! 4 Testbuilder CD-ROM/Audio CD, 2nd je 607 Kč

Výběr knih autora Cassidy Hannah

Zobrazit všechny knihy autora Cassidy Hannah
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.