More Die of Heartbreak

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

More Die of Heartbreak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
More Die of Heartbreak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

More Die of Heartbreak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kenneth Trachtenberg has left his native Paris for the Midwest. He has come to be near his beloved uncle, the world-renowned botanist Benn Crader, self-described 'plant visionary.' While his studies take him around the world, Benn, a restless spirit, has not been able to satisfy his longings…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy More Die of Heartbreak je 368 Kč

Výběr knih autora Saul Bellow

Zobrazit všechny knihy autora Saul Bellow
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.