Most sebevrahů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Most sebevrahů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Most sebevrahů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Most sebevrahů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Lenina sestra, dvojče, se zabila skokem z mostu. Jenže Lena této oficiální policejní verzi nevěří a je odhodlaná udělat cokoli, aby odhalila pravdu. A tak se rozhodne setkat se s policistou, který údajně nalezl mrtvé tělo. Ovšem na jeho líčení něco nesedí. A jakmile se začnou vyjasňovat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Most sebevrahů je 349 Kč

Výběr knih autora Taylor Adams

Zobrazit všechny knihy autora Taylor Adams
Výběr knih vydavatele Témbr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Témbr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.