Mozaiky překladu. Translation Mosaics K devadesátému výročí narození Jiřího Levého

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mozaiky překladu. Translation Mosaics K devadesátému výročí narození Jiřího Levého koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mozaiky překladu. Translation Mosaics K devadesátému výročí narození Jiřího Levého koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mozaiky překladu. Translation Mosaics K devadesátému výročí narození Jiřího Levého koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autorka reaguje na soudobou snahu po metodologické inovaci translatologie jako integrované disciplíny. Analyzuje témata, která se v translatologii prosazují od r. 1990, a konfrontuje teoreticky i metodologicky českou tradici se západní.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mozaiky překladu. Translation Mosaics K devadesátému výročí narození Jiřího Levého je 248 Kč

Výběr knih autora Zuzana Jettmarová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Jettmarová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.