Mrazivá smrt

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mrazivá smrt koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mrazivá smrt koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mrazivá smrt koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Christa se snaží vzpamatovat z traumatu, které před dvěma lety rozmetalo její spokojený život na kousky, a zdá se, že je na nejlepší cestě k uzdravení. Našla si báječného přítele a nyní vedle něj sedí v autobuse a spolu s dalšími výletníky míří hluboko do hor, kde mají strávit čtrnáct dní v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mrazivá smrt je 314 Kč

Výběr knih autora Darcy Coates

Zobrazit všechny knihy autora Darcy Coates
Výběr knih vydavatele Fobos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fobos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.