Mŕtvy na Pekelnom vrchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mŕtvy na Pekelnom vrchu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mŕtvy na Pekelnom vrchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 5 dalších variant  
Mŕtvy na Pekelnom vrchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mŕtvy na Pekelnom vrchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mŕtvy na Pekelnom vrchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mŕtvy na Pekelnom vrchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mŕtvy na Pekelnom vrchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Detektívny príbeh z čias protitureckých vojenNa konci 16. storočia zúri v kresťanskom pohraničí vojna s Osmanskou ríšou. Turci sa pokúšajú preniknúť k bohatým banským mestám v hornom Uhorsku. Vojnového veterána Steina vyšlú do Štiavnice odhaliť zradcu, ktorý sa chystá nepriateľom ukázať tajnú…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mŕtvy na Pekelnom vrchu je 621 Kč

Výběr knih autora Juraj Červenák

Zobrazit všechny knihy autora Juraj Červenák
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.