Můj pantáta svatý Jakub - Osm let na svatojakubských cestách po Evropě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Můj pantáta svatý Jakub - Osm let na svatojakubských cestách po Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Můj pantáta svatý Jakub - Osm let na svatojakubských cestách po Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj pantáta svatý Jakub - Osm let na svatojakubských cestách po Evropě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj pantáta svatý Jakub - Osm let na svatojakubských cestách po Evropě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Můj pantáta svatý Jakub - Osm let na svatojakubských cestách po Evropě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autor líčí své zážitky z různých svatojakubských cest, jež tak či onak směřovaly do Santiago de Compostely. Jedná se o málo známou portugalskou cestu, ale také se dozvíme příběhy z Rakouska, Slovenska a nakonec si poputujeme po Sasku. Kniha navazuje na zcela vyprodaný první díl o klasické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Můj pantáta svatý Jakub - Osm let na svatojakubských cestách po Evropě je 216 Kč

Výběr knih vydavatele Albis International

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albis International
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.