– Můj příběh. Zpověď fenomenální lyžařky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 121 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

– Můj příběh. Zpověď fenomenální lyžařky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
121 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
– Můj příběh. Zpověď fenomenální lyžařky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

– Můj příběh. Zpověď fenomenální lyžařky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Skladem (odeslání ihned)

– Můj příběh. Zpověď fenomenální lyžařky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

– Můj příběh. Zpověď fenomenální lyžařky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

– Můj příběh. Zpověď fenomenální lyžařky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
106 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vůbec první autobiografie nejuznávanější lyžařky všech dob odhaluje její dosud nevyprávěné osobní příhody, její boj s depresemi i odvážná rozhodnutí, která Lindsey Vonnové pomohla překonat problémy na sjezdovkách i mimo ně. Během své bohaté kariéry pohledná Američanka vyhrála 82 závodů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy – Můj příběh. Zpověď fenomenální lyžařky je 249 Kč

Výběr knih vydavatele Brána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.