Multitasking in the Digital Age

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 028 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Multitasking in the Digital Age koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 028 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In this book, empirical work is presented, based on ethnographic and sensor data collection, which reveals how multitasking affects information workers' activities, mood, and stress in real work environments.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Springer International Publishing AG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.