Murdle: The Case of the Seven Skulls: THE SUNDAY TIMES BESTSELLING SERIES

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Murdle: The Case of the Seven Skulls: THE SUNDAY TIMES BESTSELLING SERIES koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The fifth volume in the #1 Sunday Times bestselling Murdle puzzle series!''UTTERLY ADDICTIVE!'' JANICE HALLETT, bestselling author of THE TWYFORD CODE and THE APPEAL ''AN ABSOLUTE PHENOMENON'' RICHARD OSMAN, bestselling author of THE THURSDAY MURDER CLUB SERIESDeductive Logico is excited to…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora G. T. Karber

Zobrazit všechny knihy autora G. T. Karber
Výběr knih vydavatele Profile Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Profile Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.