Mushrooms

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mushrooms koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mushrooms koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mushrooms koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
The ideal portable companion, the world-renowned Collins Gem series returns with a fresh new look and updated material.This is the perfect pocket guide for nature and foraging enthusiasts keen to identify the most commonly found mushrooms and toadstools in Britain and northern Europe…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mushrooms je 208 Kč

Výběr knih autora Patrick Harding

Zobrazit všechny knihy autora Patrick Harding
Výběr knih vydavatele Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.