Music Management, Marketing and PR

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 145 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Music Management, Marketing and PR koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 145 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A guide to the study and practice of the music industries in the 21st century. Tying academic research to industry insight, it helps students understand the range of roles and institutions they need to know in order to manage artists and to promote and sell music.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Music Management, Marketing and PR je 1 145 Kč


Zobrazit všechny knihy autora James Hannam, Chris Anderton, Johnny Hopkins
Výběr knih vydavatele SAGE Publications Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele SAGE Publications Ltd
Naše tipy


Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378)
Čtvrtý díl románové fresky začíná návratem Karla jako korunovaného římského císaře z Itálie domů. Je pánem podstatné části křesťanského světa a zasahuje do záležitostí církve i jiných panovníků. Dokáže urovnat vleklé spory, jiné ale svou politikou vyvolává. To samozřejmě znamená politické ústupky spojencům a také spoustu peněz. Jeho obrovská říše zatím dokáže tyto náklady nést. Představa jednotného světa ho podnítí ke druhé římské jízdě ve snaze vytrhnout papežství z avignonského zajetí. Události v říši i sňatková politika mu přinášejí další územní zisky, Karel se však více se upíná ke svému nedospělému synu Václavovi a snaží se mu pomoci k zisku římské královské koruny. Jenže stárnoucí a občas trochu nostalgický Karel už nemá sílu, aby udržel křesťanský svět v té podobě, jak si ho představuje. Nastupují první příznaky krize, které se již Karel nedožije…