Mušlenčiny léčivé pohádky pro dětskou duši

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mušlenčiny léčivé pohádky pro dětskou duši koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mušlenčiny léčivé pohádky pro dětskou duši koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mušlenčiny léčivé pohádky pro dětskou duši koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mušlenčiny léčivé pohádky pro dětskou duši koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mušlenčiny léčivé pohádky pro dětskou duši koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mušlenčiny léčivé pohádky pro dětskou duši koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý z nás má ve své duši kouzelnou perlu – a nikdo ji neumí objevit tak dobře jako víla Mušlenka. Právě pořádá slavnostní oběd, kam zve všechny svoje kamarády. Přidej se k nim a poznej skřítka Kuliferdu, draka Bouřliváka, bubáčka Strašpytlíka a spoustu dalších neobyčejných bytostí. Vlastně je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mušlenčiny léčivé pohádky pro dětskou duši je 310 Kč

Výběr knih autora Romana Suchá

Zobrazit všechny knihy autora Romana Suchá
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.