My First BIG book of SHARK Facts

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My First BIG book of SHARK Facts koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Calling all young shark fans and readers who enjoy factual books. This big book of 96 fact-packed pages is bursting with information about sharks, both living and extinct. Using a Q&A format, the topics range from the latest discoveries about great white sharks to uncovering the prehistoric…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Belinda Gallagher

Zobrazit všechny knihy autora Belinda Gallagher
Výběr knih vydavatele Ruby Tuesday Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ruby Tuesday Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.