My Revision Notes: OCR GCSE (9-1) Psychology

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My Revision Notes: OCR GCSE (9-1) Psychology koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Target success in OCR GCSE Psychology with this proven formula for effective, structured revision; keycontent coverage is combined with exam-style tasks and practical tips to create a revision guide that students can rely on to review, strengthen and test their knowledge.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mark Billingham

Zobrazit všechny knihy autora Mark Billingham
Výběr knih vydavatele Hodder Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.